Na jaki pendrive z nadrukiem postawić?

196

Pendrive z nadrukiem jest świetnym narzędziem do zareklamowania swojej oferty docelowej grupie odbiorców. Jako, że koszty produkcji są stosunkowo niskie, warto zainwestować w tego typu gadżety reklamowe, które okazują się być niezwykle skuteczne w budowania pozytywnego wizerunku firmy. Szeroki wachlarz wyboru sprawia, że można wybrać model dopasowany do rodzaju działalności. Na jaki pendrive z nadrukiem więc się zdecydować?

Spersonalizowany pendrive z nadrukiem, czyli promowanie firmy

Obecnie można kupić najróżniejsze rodzaje pendrive’ów z nadrukiem, gdyż opcja grawerowania i nadruku możliwa jest na plastiku, metalu, drewnie, skórze oraz na wielu innych tworzywach. Oczywiście to, na jaki model się zdecydujemy, wpływa na cenę urządzenia. Jednakże oprócz ceny należy zwrócić szczególną uwagę na to, aby wybrany pendrive z nadrukiem był dostosowany do rodzaju prowadzonej działalności.

Jeśli grupa docelowa składa się z nieprzeciętnych klientów, którzy cenią sobie elegancki wygląd, to warto zainwestować w skórzane pendrive’y z nadrukiem. Coraz modniejsze są też drewniane pendrive’y, gdyż nadruk na nich prezentuje się niezwykle efektownie. Oprócz standardowych urządzeń USB można postawić także na karty przypominające swoim wyglądem karty kredytowe, które można nosić ze sobą w portfelu.

Wykonanie nadruku

Sposób wykonania pendrive’ów z nadrukiem wpływa na to, jak będzie się on prezentował w oczach klienta. Jeśli chodzi o sam nadruk, to sposób jego wykonania uzależniony jest od typu powierzchni. Zwykle stosuje się druk tamponowy czy sitodruk, a także grawerowanie laserowe, sitodruk, transfer czy też wykorzystuje się metodę tłoczenia bądź fotokopiowania. W niektórych pendrive’ach umieszcza się też wypukłe naklejki. Wybór jest więc spory.

Jeśli chodzi o sitodruk, to stosuje się tą metodę w przypadku nanoszenia druku na płaskie przedmioty, a druk tamponowy w przypadku powierzchni o maksymalnym polu nadruku 7×7 cm. Grawerowanie laserowe pozwala na wypalenie liter i kształtów.

Najczęściej stosowne metody nanoszenia nadruku

Jeśli liczymy na wysoką trwałość grafiki, to warto postawić na grawerowanie laserowe. Dzięki temu uzyskuje się jednokolorową grafikę czy napis. Metoda ta wykorzystywana jest głównie na pendrive’ach metalowych, drewnianych i skórzanych. Z kolei tłoczenie sprawdza się w przypadku krótkich napisów, głównie na urządzeniach gumowych, skórzanych i silikonowych.

Bardzo wysoką jakość zapewnia sitodruk, co zaleca się w przypadku nieskomplikowanego logo. Metodę tą można stosować do każdego rodzaju powierzchni. Z kolei nadruk kolorowy pozwala na naniesienie grafiki w najróżniejszych kolorach, co wykorzystuje się zwykle przy dużych i płaskich powierzchniach.

Artykuł powstał we współpracy z Pola Studio