Dobra metodologia do wprowadzenia produktu dla każdej firmy

846

Agile product delivery jest bardzo ważne dla każdej firmy. 10Clouds wspiera różne przedsiębiorstwa w takich działaniach, oferując nowoczesną metodologię, która zawsze zostaje dopasowana do każdego przedsiębiorstwa.

Jak powinna wyglądać metodyka 10C?

Aby móc zapewnić indywidualne dopasowanie, ważne jest omówienie agile product delivery method. Dzieli się ją na:

  • podstawy – tak, aby móc poznać podstawowe zasady i wartości,
  • role i obowiązki – tak, aby móc je prawidłowo rozdzielić pomiędzy poszczególnych członków zespołu,
  • cykl życia produktu – opis praktyk, narzędzi i celów dla każdej fazy,
  • przybornik – ważne jest podsumowanie narzędzi, jak również praktyk, dzięki czemu możliwe będzie dostarczenie produktu na rynek.

Zorientowanie na produkt

Wsparcie w budowaniu poszczególnych faz produktów jest bardzo ważne. To właśnie dzięki temu będzie możliwe m.in. getting founding, jak również zbudowanie propozycji wartości dla danego produktu. Nie można również zapomnieć o tym, że tylko dzięki temu będzie możliwe przeprowadzeniu testów z rzeczywistymi użytkownikami. Takie founding, jak również poszczególne elementy sprawi, że będzie można lepiej zaplanować produkt, który będzie zorientowany na potrzeby klientów. 

Przejrzysty proces dostarczania

Research with the client, jak również wiele innych czynników, pozwala na zaoferowanie przejrzystego procesu dostarczenia. Dlaczego jest to tak ważne? Ponieważ dzięki temu będzie można wpłynąć na:

  • ograniczenie marnotrawstwa,
  • maksymalizację efektów kosztów i wysiłków,
  • koncentracja na jakości,
  • uczeniu się,
  • wzmocnieniu pozycji poszczególnych zespołów.

W dalszej konsekwencji będzie możliwe wzmocnienie pozycji biznesowej. Pozwoli to także na zredukowanie ewentualnych niepowodzeń, jakie firma mogłaby odnieść. Kto wie, może będzie możliwe uzyskanie dofinansowanie od inwestorów potencjalnie zainteresowanych danym produktem. 

Testowanie na etapie odkrywania

W tej metodyce ważne jest również testowanie produktów na fazie odkrywania. Dlaczego? Ponieważ nie generuje to aż takich kosztów, a na dodatek jest zdecydowanie tańsze. Potencjalnie pomoże to zweryfikować pomysły biznesowe. Interesariusze udzielą odpowiednich informacji. Dzięki temu w końcu będzie wiadome, czy firma podąża we właściwym kierunku, czy też nie. Warto również wspomnieć o tym, że wyniki będzie można uzyskać w ciągu kilku tygodni, a nie w ciągu kilkunastu miesięcy. 

Prowadząc firmę, warto pomyśleć o podejmowaniu tak ważnych decyzji, jakie odnoszą się do obierania metod, które pomogą jej się w przyszłości rozwijać. 

 

·