Większe lub mniejsze torebki z plastiku, papieru bądź materiału można wykorzystywać na wiele sposobów. Im bardziej trwałe będzie takie opakowanie, tym lepsze mogą być uzyskane efekty reklamowe.
Na co powinien postawić producent toreb reklamowych?
Uniwersalność toreb używanych do celów reklamowych polega na tym, że mogą służyć do bardzo różnych celów. Jednym z nich jest stworzenie opakowania dla produktu firmowego – w tej roli torby reklamowe z logo „obsadza” te torebki, które zabezpieczają zawartość i czynią ją ekskluzywną. Pokazanie się na ulicy z torbą reklamową powinno być pośrednią manifestacją zainteresowania konkretnym towarem i ogólnie ofertą danej firmy. Przy okazji inni mogą oglądać znajdujące się na opakowaniu logo, które może całkiem przypadkiem zapaść im w pamięć. Oczywiście nie przeszkadza to korzystaniu z reklamówki w sposób zupełnie zwyczajny, także w gospodarstwie domowym.
Trwałe torby reklamowe z logo
Uniwersalność toreb reklamowych wyposażonych w logo firmy wymusza zastosowanie odpowiedniego materiału. Powszechne są tworzywa sztuczne, dlatego też często spotyka się plastikowe reklamówki. Są wytrzymałe i trwałe, ale niestety nieprzyjazne dla środowiska. Można z tym walczyć, produkując wyłącznie biodegradowalne torby reklamowe z logo. Oznacza to, że zniszczona, nieużywana już reklamówka rozłoży się jak coś organicznego i nie zwiększy zanieczyszczenia środowiska. Praktykowane są też torby papierowe lub materiałowe. Większość sklepów oprócz najtańszych plastikowych siatek proponuje klientom zakup wzmacnianych, materiałowych, za nieco wyższą cenę, również wyposażonych w logo.
Czy warto kupować torby reklamowe z nadrukiem?
Okiem klienta, torby reklamowe z nadrukiem nie są artykułem typowym, ale bardzo często okazują się przydatne. Wiele osób pamięta, by chodzić na zakupy z własną torbą lub koszem, ale w razie zapomnienia o tym ważnym elemencie sklep powinien zaoferować kilka reklamówek do wyboru. Użycie osobnej torebki z plastiku czy materiału jest też zasadne w sytuacji, gdy kupiony produkt może łatwo się zbić, odkształcić bądź doprowadzić do zanieczyszczenia pozostałych zakupów. Z tej też przyczyny klienci sięgają po różne rodzaje toreb reklamowych przy okazji, co umożliwia ekspozycję treści znajdującej się na ich powierzchni.